Dlaczego psują się samochody? Warto poczytać

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • crom.de
    RS
    • 2012
    • 1545
    • Superb II (3T4)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    Zamieszczone przez r2r
    Zachód pcha nas w stronę swoich norm [...] po co nam polakom MPI :?: :lol:
    A choćby na to, żeby śmigać na LPG skoro na CNG jesteśmy za "głupi" :P
    - Superb
    - Panda 1.2

    Komentarz

    • r2r
      RS
      • 2008
      • 4720
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      Zamieszczone przez crom.de
      Zamieszczone przez r2r
      Zachód pcha nas w stronę swoich norm [...] po co nam polakom MPI :?: :lol:
      A choćby na to, żeby śmigać na LPG
      Do pewnego momentu broniłem tej idei, ale po kilku komentarzach przestałem, dlatego rozkoszujmy się turbinami Ja dziękuję, postoję...
      Artur

      Komentarz

      • crom.de
        RS
        • 2012
        • 1545
        • Superb II (3T4)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        Wydaje mi się, że to by był jedyny powód dla którego by mogli ten motor wprowadzić. Reszta europy dostała CNG to my może LPG.
        - Superb
        - Panda 1.2

        Komentarz

        • Northeusz
          RS
          • 2010
          • 1677
          • Octavia I (1U2)
          • AUM 1.8 20VT 150 KM

          Zamieszczone przez r2r
          Zamieszczone przez crom.de
          Zamieszczone przez r2r
          Zachód pcha nas w stronę swoich norm [...] po co nam polakom MPI :?: :lol:
          A choćby na to, żeby śmigać na LPG
          Do pewnego momentu broniłem tej idei, ale po kilku komentarzach przestałem, dlatego rozkoszujmy się turbinami Ja dziękuję, postoję...
          Lekkie generalizowanie r2r . Starsze turbiny, jak chociażby uturbiona wersja Twojego silnika nie sprawiają raczej problemów i spisują się znakomicie w wielu modelach koncernu VAG, również z LPG. Ecoboosty Forda, te powiedzmy nie najmniejsze czyli od 1.6 w górę również nie miały jakiś spektakularnych wpadek. Opel ma gamę silników turbo, do których można LPG spokojnie montować, w tym 1.4 140KM, gdzie montują fabrycznie (nie u dilera). Tutaj chyba też sobie ludzie spokojnie jeżdżą. To, że VAG-owi "coś poszło nie tak" w poprzedniej generacji TSI nie musi od razu rzucać cienia na pozostałych producentów. Bo w ten sposób, nie przymierzając, można od razu skreślić np. silniki turbo Hondy wchodzące w przyszłym roku. A jak dotychczas to Honda może uchodzić za wzór konstrukcji silników. Warto również wspomnieć o "przejściach" koncernu PSA z 1.6 THP w pierwszych latach produkcji :twisted:
          Pozdrawiam
          Northeusz

          Komentarz

          • r2r
            RS
            • 2008
            • 4720
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            Northeusz, staram się cały czas patrzeć na wydarzenia z "otwartą głową", ale stało się dla mnie wyraźne, że od pewnego momentu VAG tnie w ...... i wessał w tą gierke markę Skody. Na przełomie wieków wyraźne było gdzie jest VW, a gdzie Skoda (o Audi nie wspominając), teraz praktycznie to wszystko jedno i to samo, bez cienia różnic poza znaczkiem. Awaryjność na podobnym stale podwyższanym (w stosunku choćby do O1, czy F1) poziomie - do tego zamykanie tłoków w coraz mniejszym pudełeczku i podczepianie pod nie turbin...nie...nie pasuje mi to.... :foch:
            Artur

            Komentarz

            • crom.de
              RS
              • 2012
              • 1545
              • Superb II (3T4)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              Zamieszczone przez r2r
              teraz praktycznie to wszystko jedno i to samo, bez cienia różnic poza znaczkiem.
              Są jeszcze różnice są. Faktem jest główna baza ta sama, ale reszta się różnic pod pewnymi rzeczami. Jakość wykonania też.
              - Superb
              - Panda 1.2

              Komentarz

              Pracuję...